Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

G4S kiest voor storm van Content Guru

21 november 20173 minuten leestijdCloud & Infrastructuur

G4S maakt voor haar onderdelen Cash Solutions en Security Services sinds kort voor het contactcenter, IVR en de kantoortelefonie gebruik van het storm Cloud Contact Center-platform van KPN en haar partner Content Guru. Met deze oplossing kan G4S de grote aantallen binnenkomende en interne telefoongesprekken stroomlijnen en efficiënt afhandelen en zo de klantvriendelijkheid verbeteren.

G4S is de grootste beveiligingsfirma ter wereld. Het doel van G4S is om ieders woon-, werk- en leefomgeving veiliger te maken. Dit doen ze door nauwe samenwerking met klanten en ketenpartners, verregaande kennis over diverse sectoren én door continu te investeren in gekwalificeerde mensen en waardevolle innovaties. G4S is actief in meer dan 100 landen en telt in 2017 meer dan 610.000 werknemers, in Nederland zijn dat er meer dan 6.000. Dit maakt G4S één van de grootste privé-werkgevers ter wereld.

G4S heeft voor storm gekozen vanwege de flexibiliteit en de selfservice functionaliteit van het platform. G4S kan nu namelijk zelf eenvoudig en snel mensen bijschakelen in een drukke periode.
De diverse telefoongesprekken komen binnen via lokale- en 088-nummers. Deze gesprekken werden voorheen via drie aparte modules afgeleverd op de diverse locaties van G4S (kantoren en service desks). De wens was dan ook om het klantcontact en de interne communicatie onderling integraal af te handelen via één module. Het beheer wordt hierdoor eenvoudiger en G4S is minder afhankelijk van derden, én kan nu zelf meer uitvoeren en configureren.

Het gebruik van storm zorgt tevens voor een kostenbesparing voor G4S. Daarnaast biedt KPN aan G4S een totaaloplossing voor telefonie en WAN/LAN. De komende periode gebruikt G4S voor een aantal optimalisatieslagen. Waaronder het inrichten van actuele en historische rapportages waarmee G4S nog beter inzichtelijk heeft hoe optimaal en efficiënt het klantcontact alsook het contact tussen alle locaties van G4S onderling is ingericht.

Erik Roos, Projectmanager / IT Consultant bij G4S Secure Solutions:
“Door de flexibiliteit van het storm-platform kunnen we eenvoudig en sneller schakelen bij drukte of calamiteiten, zowel in- als extern. De integraliteit van één platform zorgt voor efficiency en optimalere service naar klanten. We hebben nu goed inzicht in de mate van klantcontact en dat zorgt dat klanten sneller en naar tevredenheid worden geholpen.”

Meer informatie
Voor vragen en of meer informatie kunt u contact opnemen met Michael van den Brink, Country Manager van Content Guru Nederland, via 088-5769289 of storm@contentguru.nl. Of kijk op www.stormklantcontact.com.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Intel mogelijk weer ‘great’ als semi-staatsbedrijf

    QR Computable Kort 15 aug '25
    ActueelData & AI

    Kort: NL-data op kernenergie, ai-incidenten kosten 8 procent, phishing via QR (en meer)

    M&A, Fusie & Overname
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Bluetron IT verkoopt tapereparatie-divisie aan Sprague

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Your.Cloud bouwt aan Europees msp-collectief

    ActueelWerkplek & Beheer

    Microsoft schaft volumekortingen af

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Intel-topman Tan overleeft confrontatie met Trump

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs