Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Robert van Geffen

Robert van Geffen nieuwe DDMA-voorzitter

21 juni 2017 - 14:10ActueelCarrièrePhilips
Suzanne Martens
Suzanne Martens

Robert van Geffen, global head of b2b customer obsession & digital marketing bij Philips, is benoemd tot voorzitter van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Hij volgt Maarten Stramrood en Lucy van der Helm op. Zij waren het afgelopen halfjaar, na het vertrek van Henry Meijdam, gezamenlijk interim-voorzitter. Van Geffen treedt per direct aan.

Voormalig bestuursvoorzitter Henry Meijdam kondigde eind vorig jaar zijn vertrek aan. Na zes jaar leiderschap hield hij het voor gezien. Hij droeg het stokje over aan Maarten Stramrood (vice president digital bij Ziggo) en Lucy van der Helm (directeur van SIRE), die optraden als interim-voorzitter. Zij gaan nu weer verder als bestuurslid. Dit doen zij in samenwerking met Patrick Jordens, directeur van DMCC, en Pieter Meijer, directeur van Pervorm.

Robert van Geffen is per direct aangesteld als voorzitter van de branchevereniging. Hij werkt al tien jaar in verschillende it- en marketingfuncties bij Philips. Hij vertelt over zijn nieuwe rol: ‘Vanuit mijn achtergrond in eHealth weet ik hoe belangrijk integriteit is voor bedrijven die data inzetten, en bewustwording daarvan is dan ook een van mijn focuspunten. Daarnaast wil ik ervoor zorgen dat DDMA via de verschillende commissies haar meerwaarde voor leden blijft vergroten en me hard maken voor meer aandacht voor digital marketing en data binnen het Nederlandse onderwijssysteem.’

DDMA

Data Driven Marketing Association (DDMA) is een brancheorganisatie voor marketing en data. Het beschikt over 275 leden die kennis halen en brengen over de inzet van data. De vereniging organiseert daarvoor netwerk- en kennisbijeenkomsten. 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Henry Meijdam stapt op als bestuursvoorzitter DDM

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs