Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Synology stelt Sertronics als service provider aan

11 maart 2013 - 08:373 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurSertronicsSynology
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Storageleverancier Synology maakte op CeBIT 2013 bekend dat het in Nederland Sertronics geeft aangesteld als service provider. Sertronics wordt verantwoordelijk voor de aanvullende serviceafhandeling die klanten in Benelux kunnen afnemen. Het gaat hier om service op locatie, centrale reparatie en de garantieafhandeling van alle Synology-producten. De samenwerking gaat in op 30 maart 2013.

Synology werkt op dit moment met het pan-Europese serviceprogramma SRSE (Synology Replacement Service Europe). Hierin wordt de service op de RackStation-series XS en XS+ centraal vanuit het Verenigd Koninkrijk geregeld en zijn de distributeurs verantwoordelijk voor de garantieafhandeling. Hierin zitten geen on-site service en geen service hotline. ‘Nu Synology in omvang groeit, is het goed dat dit soort dienstverlening lokaal wordt opgepakt’, zegt Aswin Eshuis, mede-eigenaar van Sertronics. ‘Klanten willen een snelle afhandeling, en dat gaan wij hen nu bieden’.

Uitbreiden naar andere landen

Sertronics We Care

Eshuis wijst erop dat de serviceafhandeling via het pan-Europese programma vaak weken in beslag neemt en dat er nu binnen een dag actie wordt ondernomen op een melding. ‘De klant wil een snelle afhandeling, daarom beginnen we nu in de Benelux met een samenwerking voor de serviceafhandeling. Doordat Sertronics onderdeel is van een Europees organisatie, kan onze overeenkomst mogelijk ook naar andere landen worden uitgebreid.’

Vanaf 30 maart 2013 worden alle verpakkingen van Synology-producten uitgerust met de knalrode sticker ‘We care’, die erop wijst dat Sertronics de serviceafhandeling voor Synology doet. Tot die datum gaan alle Synology-partners ingelicht worden over de veranderingen in de serviceafhandeling. De nieuwe serviceafhandeling geldt voor alle nieuwe systemen die verkocht worden, maar ook voor de huidige installed base van Synology en kunnen tegen meerprijs door de klant worden aangekocht.

Logitech, Sharp, Hitachi en Optoma

Sertronics heeft twee vestigingen in het Gelderse Heteren. Eind maart 2013 wordt er elders in Nederland een derde vestiging geopend. Dan zullen er 250 mensen werken; tweehonderd bij de centrale reparatie en vijftig voor reparaties op locatie. Sertronics handelt naast Synology onder andere ook de service af van Logitech, Sharp, Optoma, Hitachi, multitouch-schermen en de copiers en printers van alle merken.

Care package Synology-producten

Als Authorised Benelux Service Partner voor Synology biedt Sertronics de gewenste service als full service package aan op basis van een flat rate-percentage per verkocht Synology-apparaat, inclusief harde schijven. In deze flat rate is on-site service gedurende de looptijd opgenomen van de care package, een double swap indien reparatie ter plaatse niet mogelijk is, een service hotline en optioneel preventief onderhoud in combinatie met garantieverlenging van een Synology-apparaat.

Meer over

CeBITDienstenNetwerken

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Concurrentie
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Synology richt pijlen op grootzakelijke markt

    Vic Hsu
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    ‘Software is troef tegen hardwareconcurrent’

    Vic Hsu
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Synology: NetApp lastig maken in NAS-markt

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs