Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
deal overeenkomst partner samenwerking akkoord

Distributieovereenkomst Aspect en GPN Telecom

07 maart 2013 - 13:37ActueelInnovatie & TransformatieAspect
externe partij
externe partij

Aspect, leverancier van oplossingen voor Next-Generation klantcontact en enterprise workforce optimization, en GPN Telecom, de Oostenrijkse expert in communicatieoplossingen, maken bekend een strategische partnerovereenkomst te hebben afgesloten. GPN Telecom zal Aspect software-oplossingen distribueren en daarmee verband houdende implementatie- en supportdiensten verlenen.

GPN Telecom voorziet zakelijke klanten in alle sectoren van moderne communicatie-oplossingen in de Cloud. Het bedrijf, opgericht in 2008, ontwerpt en implementeert afhankelijk van de projecteisen private, hybride of project cloud modellen. GPN Telecom’s portfolio onderscheidt zich door het feit dat klanten in de Cloud een op Microsoft Lync gebaseerde UC-oplossing kunnen uitrollen die telefonie zowel via Internet als via het publieke telefoonnetwerk mogelijk maakt.

‘Met Aspect hebben we nu een internationaal erkende solution provider op contactcenter gebied aan boord’, zegt Richard Nessmerak, Managing Partner van GPN Telecom. ‘Als Lync-experts zien we de hechte samenwerking tussen Aspect en Microsoft als een extra voordeel bovenop de expertise van Aspect op het gebied van high-scalable en high-available multi-channel contactcenter-capaciteiten. Dit betekent dat we al direct vanaf het begin een substantiële gemeenschappelijke basis hebben die wordt bepaald door onze technologie en development.’

De overeenkomst geeft GPN Telecom toegang tot Aspect Unified IP, de contactcenter-oplossing van Aspect. Dit softwareplatform maakt hechte integratie mogelijk met Lync en biedt een complete reeks aan klantcontact-capaciteiten, van inbound routing en outbound call management, voice portals en multi-channel self-service tot unified communications en collaboration.
‘Wij zien een significante vraag naar op maat gemaakte, high-end oplossingen die worden geleverd via de Cloud. We zijn verheugd te kunnen partneren met GPN Telecom, omdat zij een innovatieve partner zijn in de Microsoft-omgeving’. zegt Ingo Brod, channel sales manager van Aspect. ‘Als leveranciers van state-of-the-art softwaretechnologie en experts op Microsoft-platforms vullen GPN en Aspect elkaar perfect aan.’

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Kernapplicaties smeken om platform- en devops-aanpak

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs