Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

CA Nimsoft Service Desk 7

07 maart 2013 - 08:44ActueelGovernance & PrivacyCA Technologies
externe partij
externe partij

CA Technologies komt met de nieuwste versie van de SaaS-managementoplossing CA Nimsoft Service Desk 7 (NSD). CA NSD 7 biedt een volledige oplossing voor it-servicemanagement en voegt daar bovendien een moderne en intuïtieve gebruikerservaring aan toe. Dit zorgt ervoor dat it-professionals die nog niet eerder met een servicemanagement-systeem gewerkt hebben, toch zonder training de it-diensten kunnen raadplegen en problemen kunnen oplossen.

CA NSD 7 maakt het voor eindgebruikers en it-personeel mogelijk om snel, eenvoudig en betrouwbaar met elkaar samen te werken. Dit is mogelijk doordat CA Nimsoft Service Desk nu optimaal gebruik maakt van functionaliteiten die we kennen van social media en consumentenwebsites.

De SaaS-oplossing maakt het voor elk soort organisatie mogelijk om hun doelstellingen op het gebied van servicemanagement zonder extra investeringen te realiseren. Managed service providers (msp’s) kunnen via het SaaS-model bovendien diverse diensten voor een lagere prijs aan hun klanten aanbieden. Dit kan doordat met CA NSD 7 een gedeelde servicedesk voor het personeel mogelijk is. CA NSD 7 biedt tevens volledig configureerbare en op ITIL gebaseerde workflows die de time-to-benefit versnellen, eigendomskosten verlagen en het toevoegen en bewerken van workflows voor it-organisaties vereenvoudigen. Zo kunnen zij continu de beheerprocessen verbeteren.

CA NSD 7 werkt verder samen met de CA Nimsoft Monitor om het servicemanagement te stroomlijnen. Dit gebeurt door de meldingen van de it-omgeving te koppelen aan de service tickets, waarbij cruciale gegevens van de infrastructuur direct beschikbaar zijn voor het personeel van de servicedesks.

Meer over

ITILSaaSSoftwarebeheerUX

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Zo krijgt de overheid meer grip op clouddiensten

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs