Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
parkeermeters TMC

Taxameter Centrale live met Mobile Field Service

05 maart 2013 - 13:17AchtergrondCloud & InfrastructuurDynamics SoftwareHSOMicrosoftTaxameter Centrale
Externe partij
Externe partij

Taxameter Centrale (TMC), leverancier van parkeer- en toegangssystemen, is onlangs operationeel gegaan met de Mobile Field Service-oplossing van Dynamics Software en Tensing. De leverancier van parkeerautomaten maakt, via HSO, al enige tijd gebruik van de erp-software Microsoft Dynamics AX en wilde de buitendienst medewerkers voorzien van een digitale werkbon voor het uitvoeren van serviceopdrachten.

Met de Buddy online-oplossing worden uren en materialen direct via de pda geregistreerd. Als de serviceopdracht is afgerond en de opdrachtgever zijn digitale handtekening heeft gezet, wordt per e-mail een servicerapport naar de klant verstuurd en worden de gegevens gekoppeld aan het serviceobject in Microsoft Dynamics AX. Met een sluitende urenregistratie, meer grip op preventief onderhoud en een sneller facturatieproces als belangrijkste voordelen.

Op het Amsterdamse hoofdkantoor van TMC weten ze nu ook altijd waar de medewerkers in het veld zijn en wat de status van hun opdrachten is. De komende maanden wordt het systeem verder verfijnd en de functionaliteit voor transitieorders in gebruik genomen, zodat monteurs op hun pda direct inzicht hebben in de voorraad van de verschillende servicebussen en het centrale magazijn.

André Sprong, adjunct-directeur bij TMC, is tevreden over het bereikte resultaat: ‘Doordat we voorafgaand veel aandacht hebben besteed aan de business-redenen van dit project en we hierop sterk hebben gestuurd tijdens de uitvoering van het project, zijn we erin geslaagd om onze doelstelling binnen tijd en budget te bereiken. Verder hebben we het commitment van zowel Tensing, Dynamics Software, als HSO als zeer positief ervaren. Er was een sterke wil om een succesvol project uit te voeren.’

Dankzij een heldere businesscase vooraf bleek een besparing van 2,5 fte op de binnendienst haalbaar. ‘In plaats van administratieve werkzaamheden zorgen deze medewerkers nu voor een kwaliteitsimpuls en betere servicegraad richting klanten’, aldus Sprong.

Meer over

ECMMicrosoft DynamicsPDA

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelOverheid

    Kampen verhaalt parkeerstrop op Taxameter

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs