Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Progress komt met probleemoplosser

23 maart 2011 - 15:41ActueelWerkplek & BeheerProgress
externe partij
externe partij

Progress Software Corporation, een leverancier van enterprise software, brengt de nieuwe Progress Integrated Trouble Management (ITM) solution accelerator op de markt. De ITM solution accelerator biedt leveranciers van communicatiediensten end-to-end beheer en verhelpt klantgerelateerde problemen op basis van rules. Het stelt hen ook in staat om problemen vroegtijdig te identificeren, zodat operations managers de negatieve gevolgen voor de klanten kunnen voorkomen of beperken.

De ITM solution accelerator versterkt het Progress-portfolio van communicatieoplossingen en helpt leveranciers van communicatiediensten om de complete beleving van klanten aanzienlijk te verbeteren. De ITM solution accelerator biedt leveranciers van communicatiediensten end-to-end beheer en verhelpt klantgerelateerde problemen op basis van rules. Het stelt hen ook in staat om problemen vroegtijdig te identificeren, zodat operations managers de negatieve gevolgen voor de klanten kunnen voorkomen of beperken.

De voortdurende introductie van nieuwe diensten, verspreid over verschillende afzonderlijke processen en bedrijfsonderdelen, maakt het beheren van issues op een end-to-end basis steeds ingewikkelder. Traditionele trouble management-systemen zijn goed in het signaleren van problemen, maar hebben de grootste moeite om problemen verspreid over meerdere organisaties op te lossen. De Progress ITM solution accelerator biedt leveranciers van communicatiediensten de mogelijkheid om over alle grenzen heen problemen snel en consistent op te lossen, nog voordat de klant merkt dat er een probleem is.

De Progress ITM solution accelerator biedt leveranciers van communicatieoplossingen bovendien een centraal punt om te reageren op klantproblemen die zich verspreid over alle bedrijven en sectoren voordoen. De ITM solution accelerator is gebouwd op het Progress Responsive Process Management-platform en helpt bedrijven om bestaande business en operational support systemen (B/OSS) beter te benutten door een adaptieve laag toe te voegen die de bestaande infrastructuur uitbreidt.

Meer over

Progress 4GLSoftwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    CEO Progress Software stapt op

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs