PQR, specialist op het gebied van professionele ICT-infrastructuren, heeft vorige week de status STAR Partner van NetApp gekregen. PQR bereikte deze positie op basis van behaalde certificeringen en getoonde inzet en de daardoor sterk gestegen groei in omzet van NetApp-oplossingen.
De oplossingen voor storage- en datamanagement van NetApp worden via haar partnerkanaal verkocht en geïmplementeerd. Om te garanderen dat dit op de juiste wijze gebeurt, heeft NetApp een partnerprogramma geïntroduceerd. Partners krijgen een classificatie: STAR, Platinum, Gold of Silver. Iedere status reflecteert een ander niveau van omzet- en certificeringsvereisten, waar specifieke voordelen voor de partner aan zijn gekoppeld.
Nadat PQR drie jaar geleden als eerste partner in Nederland de status Platinum Partner van NetApp ontving, heeft zij vorige week de positie van STAR Partner verworven. PQR heeft deze status van NetApp gekregen op basis van behaalde certificering, een sterke groei in NetApp-omzet en de afstemming tussen alle geledingen van beide organisaties. NetApp levert ondersteuning op het gebied van marketing, training en certificering. Dit geeft PQR de mogelijkheid om succesvoller te opereren en zich duidelijk te onderscheiden in de markt voor storage- en datamanagement.
Mark Olij, Business Development Manager bij PQR, is trots op deze erkenning. Olij: "Het verkrijgen van de status STAR Partner van NetApp bevestigt de sterke positie van PQR in de storagemarkt. Onze specialisten kennen alle ins en outs van de NetApp-portefeuille en zijn in staat de oplossingen van NetApp in te passen in de meest geavanceerde ICT-infrastructuren. PQR is dan ook zeer verheugd met deze erkenning door NetApp."
Bas Peters, Channel Manager van NetApp Nederland: "Deze hoogst haalbare status onderstreept de succesvolle relatie tussen NetApp en PQR. PQR heeft aangetoond prima in staat te zijn de oplossingen voor storage- en datamanagement van NetApp op een succesvolle manier in de markt te zetten."
Het STAR Partner-programma van NetApp biedt PQR meer mogelijkheden en snellere toegang tot onder andere directe technische support en trainingen.