Inter Access benoemt Ted Stravers (39) tot Marketing Consultant Service-Oriented Architecture (SOA) en Jacqueline van Dijk (47) tot Marketing Consultant Virtuele Infrastructuren. Stravers en Van Dijk zijn beiden werkzaam op de Marketingafdeling van Inter Access.
Stravers is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten omtrent soa, een belangrijk aandachtspunt in de Inter Access-strategie. Van Dijk gaat het thema virtualisatie van infrastructuren voor Inter Access verder op de kaart zetten.
Voordat Stravers bij Inter Access kwam werken, was hij senior interim manager bij Yacht. Daaraan voorafgaand was hij onder andere director of marketing EMEA voor Protocom en marketing manager Benelux voor Novell. In deze functies stelde Stravers marketingstrategieën en -tactieken op en was hij verantwoordelijk voor de uitrol ervan. Daarnaast hield hij zich bezig met business development. Zo stelde hij een kanaalstrategie en -programma op en haalde hij de juiste kanaalpartners binnen.
Voordat Van Dijk bij Inter Access van start ging, was zij deployment manager/HP smart portal manager bij HP. Hier was ze verantwoordelijk voor de lokale implementatie en communicatie naar partners in Europese projecten. Ook was ze verantwoordelijk voor de communicatie en marketing van HP Smart Portal, het partnerportaal van HP.
Stravers en Van Dijk zijn welkome aanvullingen binnen het marketingteam. Met deze marketeers aan boord kan Inter Access zijn focus op de drie speerpunten soa, high-performance workplace en virtualisatie van infrastructuren verder uitbouwen.