Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Tradedoubler komt met Voucher Code Tracking

05 december 2013 - 11:39ActueelCloud & Infrastructuur
externe partij
externe partij

Tradedoubler introduceert Voucher Code Tracking. Dit product is onder andere ontwikkeld om fraude met generieke en unieke kortingscodes te ondervangen en voorkomt hiermee dat onbevoegden de codes misbruiken en er onterecht de vergoeding voor opeisen. Daarnaast helpt het product de adverteerder om een nieuw publiek te bereiken, de omzet te verhogen en het volledige aankooptraject van offline naar online te volgen.

Tradedoubler’s Voucher Code Tracking maakt deel uit van Tradedoubler’s Voucherfeed project, dat een jaar geleden is geïntroduceerd. De eerste Europese adverteerders die gebruik gaan maken van dit nieuwe programma zijn Yves Rocher (Benulux), Dell, The Body Shop (Verenigd Koninkrijk), bonprix (Duitsland) en CDON Group (Scandinavië).

Voucher Code Tracking voorkomt dat (niet-aangesloten) publishers gebruik kunnen maken van niet toegewezen kortingscodes. De oplossing werkt volledig geautomatiseerd. Het gebruik van kortingscodes wordt automatisch gecontroleerd en aan de juiste publisher toegeschreven, wat de kans op fraude verkleint. Publishers kunnen codes zoeken, kiezen en selecteren via de interface en deze snel integreren via de api (application programming interface) en hoeven deze niet handmatig toe te voegen. Met Voucher Code Tracking is het mogelijk de code via verschillende media te promoten. Dankzij de exclusieve kortingscodes, is de aankoop niet meer afhankelijk van de klik tussen de website van de publisher en de adverteerder. Hierdoor kan de exclusieve code ook offline gepromoot worden.

Voucher Code Tracking geeft niet alleen inzicht in het aankooptraject van de consument. Het geeft ook een volledig inzicht in het aankoopmoment zelf, de manier waarop en waar de kortingscodes zijn gebruikt en neemt hiermee de mogelijkheden voor publishers om exclusieve codes te misbruiken weg. Deze informatie is ook van belang voor de geplande budgettering en het toespitsen van de volgende campagne. Voucher Code Tracking beschermt volgens de leverancier zodoende de opbrengst van zowel de adverteerders als van de publishers.

Meer over

APITelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs