Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Brother en Sony vieren 25 jaar GHOSTBUSTERS

09 oktober 2009 - 14:16ActueelWerkplek & Beheer
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Het is 25 jaar geleden dat de trendsettende GHOSTBUSTERS-film werd gelanceerd. Om dit te vieren hebben Brother en Sony Pictures Home Entertainment een spannende online competitie opgezet.

Het is 25 jaar geleden dat de trendsettende GHOSTBUSTERS-film werd gelanceerd. Om dit te vieren hebben Brother en Sony Pictures Home Entertainment een spannende online competitie opgezet. De hoofdprijs is een reis naar de Halloweenviering van 2010 in New York. Brother promoot deze competitie via de verpakking van inktcartridges en via zijn website.

De film GHOSTBUSTERS uit 1984 heeft de aanzet gegeven tot tal van andere producties. De verschillende tekenfilmseries en computerspelletjes die zijn voortgekomen uit de film, spreken ook nu nog tot de verbeelding. Ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum brengt Sony Pictures Home Entertainment de originele film opnieuw uit op high definition Blu-ray Disc en introduceert Sony Computer Entertainment Europe GHOSTBUSTERS The Video Game voor verschillende game consoles.

Brother werkt mee aan deze jubileumactie via een speciale promotie op verpakkingen van inktcartridges. Er zijn in het totaal een miljoen verpakkingen verspreid in 21 Europese landen en via deze verpakking wordt opgeroepen tot deelname aan het online GHOSTBUSTERS-spel waaraan een competitie verbonden is.De bedoeling van het spel is om zoveel mogelijk Innobella inktdruppeltjes te verzamelen in vijf verschillende levels. De deelnemers worden daarbij echter gehinderd door de GHOSTBUSTER slimers. Uiteindelijk gaat het erom welke deelnemer de snelste tijd neerzet.

Elke week is er een winnaar van een GHOSTBUSTERS-promotiepakket en aan het eind van de competitie, op 30 november 2009, worden de hoofdprijzen verdeeld. De Brother deelnemer die dan de snelste tijd heeft neergezet, wint een reis naar New York, om in 2010 de Halloween-viering mee te maken. Andere prijzen zijn een Sony Bravia Home Entertainment System, Sony Portable DVD-spelers en Sony PLAYSTATION 3 consoles met het GHOSTBUSTERS-spel en de film op Blu-ray Disc.

Meer informatie over deze gezamenlijke actie van Brother en Sony is te vinden op www.brother.nl/ghostbusterspromotion

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Data & AI

    Van uitvoerder naar regisseur: hoe ai werk en talent samenbrengt

    Cloud & Infrastructuur

    Zo voorkom je te grote afhankelijkheid van cloudleveranciers

    Klantcontact met ai
    Data & AI

    Technologie (ook ai) is geen doel, wat telt is wat je er mee doet 

    Linux
    Werkplek & Beheer

    Linux groeit gestaag op de business-pc

    Werkplek & Beheer

    Digitale weerbaarheid vereist verschuiving van reactief naar proactief

    Freelancer
    Carrière

    Zzp’er in de it flirt met dienstverband

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs