Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

GX Software komt met nieuwe release BlueConic

02 mei 2011 - 12:15ActueelCloud & InfrastructuurGX Software
externe partij
externe partij

GX Software, wereldwijd leverancier van online marketingsoftware, kondigt aan dat er per heden nieuwe cross-channel, social en mobiele mogelijkheden binnen BlueConic, algemeen beschikbaar zijn. Met de nieuwste versie van BlueConic zijn online marketeers nu in staat om een enorm aantal individuele dialogen aan te gaan via social media en mobiele kanalen zodat de klantbetrokkenheid en klantwaarde verhoogd wordt.

BlueConic maakt gebruik van alle bestaande webkanalen zoals corporate sites, e-commerce sites, blogs, forums, self-service portals en campagnesites, om te kunnen leren van en interacteren met zijn individuele bezoekers. Op deze manier is het mogelijk een unieke ervaring te leveren waardoor de betrokkenheid van de bezoekers verhoogd wordt via dezelfde kanalen.

De nieuwste release van BlueConic ondersteunt nu ook social media zoals Facebook en Twitter, persoonlijke e-mail en mobiele apps en apparaten zoals de iPhone en iPad. Deze cross-channel mogelijkheden bieden marketeers de mogelijkheid om individuele dialogen op te starten in het ene kanaal en te vervolgen in het andere. Interacties aangaan via meerdere kanalen, waaronder social media en mobiele kanalen, betekent meer cross-channel dialogen en dus meer gecoördineerde mogelijkheden om de klantbetrokkenheid te verhogen.

Door het toevoegen van social media en mobiele kanalen aan customer-driven online engagement, wordt het aantal individuele contactmomenten en daarmee gepaard gaande mogelijke dialogen, enorm vergroot. BlueConic is ontworpen om interacties aan te gaan met honderden miljoenen individuen via elk bestaand of toekomstig kanaal. Hiermee biedt het bedrijven de mogelijkheid om real-time waardevolle bezoekersinformatie en inzichten te verzamelen om vervolgens individuele cross-channel dialogen aan te kunnen gaan met hun bestaande of toekomstige klanten. Het stelt de individuele klant centraal en brengt real-time en cross-channel communicatie samen in één centrale marketingoplossing.

Meer over

E-commerceSocial media

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Stokje doorgeven
    ActueelData & AI

    GX Software krijgt nieuwe directie

    Computable.nl
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    GX helpt Holland.com met nieuwe marketingstrategie

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs