Mollie maakt complexe financiële diensten eenvoudig en toegankelijk. “Dankzij onze snelle setup ontvangt een bedrijf al binnen 15 minuten haar betalingen”, zegt Serdons. “En dat via alle gewenste lokale en internationale betaalmethoden. Deze korte boardingtijd heeft veel bedrijven in COVID-tijd geholpen om versneld online te gaan. Onze tools en dienstverlening helpen klanten om beter te concurreren in de markt. Zo bieden we met Mollie Components een volledig geoptimaliseerde check-out zonder redirect: dit blijkt de conversie met gemiddeld 7 procent te verhogen. We zijn heel transparant en doen niet aan klant lock-in. Dat we in hoog tempo zijn uitgegroeid tot pionier in de betaalindustrie is mede te danken aan onze mensen. Ze hebben een hart voor de klant en voor Mollie, maar ook voor innovatie. Ze krijgen ruimte om zichzelf te zijn.
En om fouten te maken, omdat die bijdragen aan hun groei. Onze organisatie bestaat uit 300 professionals en is heel divers. Dit vertaalt zich in een open mindset en beter begrip van klanten, zodat we steeds opnieuw het verschil maken. We doen dat inmiddels voor ruim 100.000 klanten over heel Europa – een aantal dat iedere dag stijgt.”
Meer lezen over Mollie? Kijk op www.mollie.com
Computable.nl over Mollie
Amsterdamse ai-starter Orquesta gaat Europa in
Reorganisatie en berouw bij Mollie
Tech-ondernemers manen bewindslieden tot actie
Klearly verandert telefoon in pinapparaat
Composable commerce... kent u die uitdrukking?
Mollie-oprichter stapt in horecatool Formitable
Edtech-bedrijf Lepaya neemt VCoach over
Ximedes helpt klanten in strijd met Big Tech
Mollie werkt samen met Recharge voor aanbieden van subscription-oplossing.
Mollie ondersteunt Mazda met eenvoudige betaaloplossing