Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Digital content

Alles draait om contentcreatie. Van rapporten en bedrijfspresentaties tot blogs, video’s en designs. Contentcreatie gebeurt echter niet meer per se tussen 9 en 17 uur. En ook niet meer alleen op kantoor want uw medewerkers werken steeds vaker ook thuis, in een restaurant of op vakantie. Om dit mogelijk te maken hebben zij verschillende applicaties en dus licenties nodig. Hoe zorgt u ervoor dat uw mensen zo productief mogelijk aan de slag kunnen en voorkomt u tegelijkertijd een wirwar aan licenties?

In de basis zijn er 4 vormen van content. Uiteraard kennen we pdf die we zien als de zakelijke vorm van content. Daarnaast bestaat creative content als design- en videoapplicaties. Dan hebben we CAD dat met name wordt gebruikt in de bouw en productontwikkeling. En dan is er nog marketing automation. Voor al deze vormen bestaan verschillende applicaties. Bij COMPAREX zien we vaak dat organisaties niet weten welke licenties ze nodig hebben en veelal werken met verouderde software waardoor uw medewerkers niet efficiënt kunnen werken. COMPAREX bekijkt de verschillende rollen in uw organisatie en adviseert vervolgens welke applicaties u nodig heeft. Vervolgens bouwen we om die applicaties een stukje cloud. Zo heeft u voor iedereen de juiste licenties, bespaart u kosten en houdt u eenvoudig overzicht.

Efficiënt, eenvoudig en altijd up-to-date

Op dit platform vindt u al uw applicaties waarop uw medewerkers inloggen op basis van hun ID. Ze kiezen zelf waar en met welk device ze inloggen en krijgen toegang door middel van tweestaps verificatie. Vervolgens halen ze het ‘product’ uit de cloud. Handig, veilig, efficiënt en overzichtelijk. Want uw medewerker kan op zijn desktop op kantoor aan een document werken en hier vervolgens in de trein aan verder werken op zijn telefoon. Vervolgens krijgt hij thuis een ingeving en haalt het document via zijn laptop weer uit de cloud. Daarna vraagt hij een collega om feedback. Die logt in en kijkt snel even mee. Vervolgens wordt het document gedeeld met de rest van het team.

Aantrekken young professionals

Een platform levert voordelen op. Uw medewerkers kunnen efficiënter aan de slag en worden daarmee dus productiever. U bespaart kosten omdat u voor iedereen alleen over de benodigde licenties beschikt. Bovendien is er van elk document maar 1 versie. Dat voorkomt verwarring en fouten. Ook beschikt u altijd over de nieuwste updates en daarmee over de nieuwste mogelijkheden. Prettig voor bestaande medewerkers en zelfs noodzakelijk als u young professionals wilt aantrekken. Zij gaan er vanuit dat ze overal, altijd, met het gewenste device en met de nieuwste applicaties aan de slag kunnen. Soepel, snel én slim kunnen werken is voor hen een voorwaarde om bij u in dienst te komen.

Aan de slag?
Meer weten over de diverse mogelijkheden? Of samen de benodigde licenties in kaart brengen? Neem contact op met
Paul Hazeveld of Lourens Klootwijk.

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-05-27T08:59:00.000Z
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.