En de winnaars zijn . . .

Dit artikel delen:

Als u dit leest zitten we midden in de feestdagen en is de jaarlijkse opruiming al begonnen. Veel dotcom-bedrijven, en met name de e-tailers, zullen eveneens in de etalage staan. In het afgelopen jaar hebben er al 75 het loodje gelegd en Merrill Lynch & Co. verwacht dat meer dan 75 procent van de driehonderd dotcoms die we nu kennen de komende vijf jaar zullen verdwijnen.

Het zal er de komende periode hard aan toe gaan en alleen die ondernemingen die in staat zijn de unieke kansen van Internet uit te buiten zullen de komende periode overleven. De vraag is wat de regels van het spel zijn en welke ondernemingen er in zullen slagen een doorbraak te bewerkstelligen? Hier volgen mijn vier regels voor de E-conomy.
De auteur van deze bijdrage heeft (nog) geen toestemming gegeven voor elektronische publicatie. Raadpleeg de Computable van bovenstaande datum voor de complete tekst van dit artikel. Heeft u de betreffende Computable niet (meer) in uw bezit, bel dan (023) 546.3413.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-12-08T00:00:00.000Z Ruud Pruijm
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.