Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Bernard Vuijk

Jeroen Verberg (Hippo)

30 mei 2014 - 14:20Awards NieuwsInnovatie & TransformatieHippo
Bernard Vuijk
Bernard Vuijk

Weleda, producent van gecertificeerde natuurlijke en biologische cosmetica en antroposofische geneesmiddelen, gaat zijn wereldwijde digitale content management op Hippo CMS centraliseren. Weleda is een naamloze vennootschap met hoofdkantoor in Arlesheim, Zwitserland en is vertegenwoordigd in ongeveer vijftig landen over de hele wereld, waaronder Nederland. Het bedrijf besloot dat het een web content management-oplossing nodig had die een beter hergebruik van content mogelijk zou maken en die ook gepersonaliseerde en gerichte content via een wereldwijde deployment en via meerdere kanalen, zoals mobiel en social mogelijk kon maken.

Een van de grootste uitdagingen was dat Weleda behoefte had aan een tool die direct kon beginnen met het automatisch afstemmen en optimaliseren van content aan persona’s, op gebieden als device, locatie, gedrag, etc. Weleda koos voor Hippo CMS zodat het content kan personaliseren voor al zijn klanten, wat van groot belang is voor de digitale strategie van Weleda.

Juryoordeel

Jeroen Verberg, ceo en mede-oprichter van Hippo, heeft de juiste keuzes gemaakt om functionaliteit zoals hergebruik van content en gepersonaliseerde en gerichte content via meerdere kanalen mogelijk te maken. Dit doet hij met Hippo al vele jaren. Hippo CMS open source geeft klanten als Weleda de vrijheid om snel content real time te optimaliseren, zelfs nog voordat de gebruiker (websitebezoeker) een zogenaamde ‘bekende gebruiker’ is. Weleda is slechts een voorbeeld van het goede werk van Verberg bij Hippo. Oprecht een nominatie waard.

Terug naar het overzicht.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Kernapplicaties smeken om platform- en devops-aanpak

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs