ServiceNow heeft maar 2016 een uitbreiding van zijn automatiseringsoplossingen aangekondigd, die de manier waarop organisaties op securitybedreigingen reageren, flink zal veranderen. Het nieuwe product van ServiceNow, Security Operations, geeft zowel security- als it-teams één platform om te reageren op incidenten.
ServiceNow Security Operations bestaat uit twee cloud-applicaties: Security Incident Response en Vulnerability Response. Door de uitbreiding van het portfolio van workflow- en automatiseringsoplossingen van ServiceNow hoeven organisaties niet langer gebruik te maken van inefficiënte, handmatige processen, e-mails, telefoontjes of spreadsheets.
ServiceNow stelt klanten in staat om security response nauwkeurig te definiëren, te structureren en te automatiseren om de tijd tussen het ontdekken van bedreigingen en risico’s en het oplossen daarvan te verkorten. Dit kan uiteindelijk het totale risico dat een organisatie loopt verminderen, terwijl de efficiency en de productiviteit van de securityafdeling wordt verhoogd.
Computable.nl over Computable
2021 wordt het jaar van Net Dollar Retention
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen
Computable-onderzoek: Thuiswerken is blijvertje
Afas voelt hete adem in nek van nieuwkomers