Gemeente Zwolle heeft al meerdere mensen via Neomax ingehuurd. De (integrale) servicedesk biedt onder andere ondersteuning op het gebied van ict. Daarnaast is het ook de rol van de ict’ers om naast gebruikers op de juiste wijze te ondersteunen, ook de processen voor de servicedesk goed in te richten. Doelstelling is dat gebruikers meer zelfredzaam worden. Dit zal voor de servicedesk inhouden dat de rol verandert. De servicedesk richt zich steeds meer op het beschikbaar stellen van informatie.
De servicedesk van de gemeente Zwolle is blij met iedere ingehuurde collega en wil die medewerker blij maken met zijn werk en werkplek. Vervolgens mag Neomax blij zijn met het feit dat er een goede werkplek voor iemand is gevonden. De gemeente Zwolle schaart dit onder de noemer ‘3xBLIJ’. Neomax krijgt op een schaal van 1 tot en met 5 een 4 voor zijn diensten en service en een 4 als aanbeveling.
Computable.nl over Computable
Baan en Nederlof: we zitten midden in een revolutie
Computable vervolgt onderzoek securitybudgetten
Ontwikkelaars blij met én sceptisch over ChatGPT
Computable Kerstpuzzel 2022: 'Wederom een genoegen'
Computable past hoofdjury Awards 2023 aan
Nederland quantumland: tien topartikelen in 2022
De meest gelezen bijdragen van experts in 2022
De best gelezen achtergronden van 2022
Degelijk derde kwartaal 2022 Nederlandse ict-overnames