NS vervoert dagelijks ruim zeshonderdduizend treinreizigers. Optimale toegankelijkheid van reisinformatie, klantenservice en het aanbod van producten en diensten vormen de belangrijkste pijlers van de online strategie. NS stelt hierbij de reiziger centraal door een relevant en actueel aanbod van deur-tot-deur te bieden via één geïntegreerd online platform. Met persoonlijke dienstverlening, zowel thuis als onderweg, om zo ook in de toekomst een aantrekkelijk vervoersalternatief te blijven.
In december 2015 is de eerste fase van NS.nl nieuwe stijl live gegaan. Deze fase stond in het teken van de optimalisatie van de reisplanner, de content en services voor alle devices. Fris en overzichtelijk, zonder de herkenbaarheid te verliezen. De nieuwe stijl wordt in alle digitale kanalen doorgevoerd, ook op NSInternational.nl. Direct na de livegang is doorontwikkeld om de gebruikerservaring verder te verbeteren, op basis van inzichten uit webanalytics en kwalitatieve feedback-tools.
De volgende fase van de roadmap staat in het teken van het verder uitrollen van de deur-tot-deur-propositie, slim gebruik van data, en de naadloze wisselwerking tussen on- en offline kanalen. Om zo de klanttevredenheid nog verder te verhogen, en de online verkoop van het volledige assortiment van NS-producten en diensten te stimuleren.
Computable.nl over DigitasLBi
Publicis dwingt LBi-aandeelhouder tot verkoop
Publicis koopt aandelen Lost Boys op
Helft meer ICT-deals in eerste kwartaal
Chiptoepassingen strijden om ICTRegie Award
Bouwfonds verbetert informatievoorziening en interactie met zijn doelgroepen
Belgacom verkoopt dochter DAD aan Lost Boys
Lost Boys heeft begin volgend jaar weer directeur
Lost Boys biedt beeldmateriaal Getty Images
LB Icon zoekt uitbreiding in Engeland