iWelcome gebruikt de nieuwe investering voor de verdere uitrol van zijn zogeheten Consumer Identity Platform in Europa. Bedrijven gebruiken deze software om het zakendoen met hun klanten op een veilige manier te regelen. Het gaat met name om bedrijven die zich richten op consumenten. Klanten van iWelcome zijn onder meer Admiral Insurance, Quby (Toon-slimme meter), Helvetia, Aktion Mensch, NPO, PostNL, ThiemeMeulenhoff en Koninklijke Bibliotheek.
Het software as a service-platform van iWelcome biedt organisaties een volledig beeld van hun klanten, ook als consumenten zaken doen met meerdere merken of gebruik maken van meerdere kanalen. Het identificatie- en toegangsplatform kan bovendien verbinding maken met internet of things (IoT)-toepassingen, zoals bij huishoudelijke apparaten en connected cars. Daarnaast is de software ingericht op de nieuwe Europese privacy-verordening GDPR.
Computable.nl over Computable
2021 wordt het jaar van Net Dollar Retention
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen
Computable-onderzoek: Thuiswerken is blijvertje
Afas voelt hete adem in nek van nieuwkomers