Expivi richt zich voornamelijk op de e-commercemarkt. Vandaag de dag zijn er tussen de twee en drie miljoen e-commerce bedrijven in de wereld, en dat is exclusief China. Dit zorgt voor een erg ruime markt, met veel mogelijkheden. Twee grote problemen voor webshops zijn onder andere de retouren en klachten. Dit komt vaak door onduidelijkheid over een product. Expivi’s 3d-productconfigurator kan een oplossing bieden voor webshops. De nieuwe winkelervaring met realtime visualisatie, directe prijsopgave en geautomatiseerd voorraadbeheer elimineert onduidelijkheid over de prijs van producten, de voorraad van een product of het product zelf.
Expivi’s technologie heeft de kracht van de cloud en van webbrowsers gecombineerd om een schaalbare oplossing te bieden die geschikt is voor elk product. Producten kunnen bestaan uit duizenden onderdelen die allemaal in de cloud staan. Hiermee kunnen de combinaties die klanten selecteren realtime gecreëerd worden in de browser. Door één platform te bieden dat met ieder soort product werkt, de kracht van browsers te benutten om 3d-configuraties te maken en te visualiseren, een proces te bieden met geautomatiseerde drag & drop-workflow en een visueel regelsysteem dat je zonder programmeerkennis kunt gebruiken, zijn de kosten en beperkingen binnen conventionele configuraties weggenomen.
Computable.nl over Computable
Ruimtelijke strategie datacenters onhoudbaar
Inzendingen Computable Awards door 200-plafond
Wat zoekt Pauwels Consulting in Nederland?
Compliancy versus uitgave en budget
Api-management aan basis van modernisering
Computable Kerstpuzzel 2020: 'Uren zoet mee geweest'
Zo ga je van datagedreven inzichten naar actie
Privacy waarborgen met maskeren data
2021 wordt het jaar van Net Dollar Retention
De juiste mindset bij omscholing