Schiphol blijft nog steeds per mail en telefoon bereikbaar, maar verschuift de primaire focus van het klantcontact naar sociale media. Hierbij wordt zo veel mogelijk ingezet op zelfredzaamheid, zodat klanten met hun vragen bij onze kanalen terecht komen. In samenwerking met Schiphol worden klantervaringen voortdurend gevolgd en de dienstverlening ten behoeve van de passagiers daarop verbeterd.
Riff is ontstaan door een samenwerking tussen The Webcare Company (TWC), Jaagers & Tribal. Het online marketingbureau rekent KLM, McDonald’s, Philips en kinderwagenmerk Quinny tot zijn klantenbestand. Het bedrijf beschikt over vier kantoren in Nederland (hoofdkantoor Amsterdam, Den Bosch, Nijmegen en Zwolle) en drie internationale vestigingen in Singapore, Jakarta (Indonesië) en Sydney (Australië)
Computable.nl over Computable
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen
Computable-onderzoek: Thuiswerken is blijvertje
Afas voelt hete adem in nek van nieuwkomers
Deellijstjes financieel onderzoek onder ict-bedrijven