De korte aandachtsspanne van bezoekers op het web heeft grote gevolgen voor commerciële websites. Gemiddeld worden niet meer dan twee van de honderd bezoekers ook uiteindelijk klant. Als je iedere bezoeker aanspreekt op een persoonlijke manier, verbetert de conversie enorm. Maar dan moet je wel goed weten wat voor soort mens je bezoeker is. Met machine learning kan Unless dat nu heel goed voorspellen.
De dienst van Unless is eenvoudig aan iedere bestaande website te koppelen. Vervolgens kunnen doelstellingen worden bepaald die te maken hebben met het succes van de online business. De nieuwe algoritmes van Unless voorspellen de kans op succes van iedere nieuwe bezoeker. Die kans kan vervolgens verder worden vergroot door personalisatie van de website. Voor ieder van die doelgroepen kan namelijk de online gebruikerservaring een beetje worden aangepast via de simpele Unless editor. Denk hierbij aan titels, teksten, plaatjes of buttons die beter passen bij de aard van de doelgroep. Unless zorgt er dan voor dat iedere bezoeker een unieke versie van de website ziet, die speciaal voor hen is aangepast.
Computable.nl over Computable
Computable viert 55ste verjaardag!
Computable Awards passeren 20.000 stemmen
Nederlandse ict-overnamemarkt houdt stand
Mkb maakt inhaalslag met ict-budget security
Nederland als eerste met xla-norm
Zoektocht naar populairste organisaties in ict
Stemproces voor Computable Awards 2023 geopend!
Dit zijn de 10 beste directeuren in Nederlandse it!
Pieter-Paul van Beek (Thinkwise)
Jarno Bloem (NorthC)