Microsoft Azure scoort met co-selling strategie

Computable Awards 2019

Dit artikel delen:
Microsoft Azure

Microsoft ziet een stijging in de verkoop van Azure gebaseerde oplossingen. In de eerste zes maanden van het fiscale gebroken boekjaar, dat in juli 2018 is begonnen, wist Microsoft een omzet te halen van acht miljard dollar. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2019 reden om Microsoft Azure te nomineren in de categorie IaaS-/PaaS-leverancier van het Jaar.

Tijdens de eerste zes maanden van het fiscale jaar 2019 zorgde co-selling strategie van Microsoft Azure-oplossingen en -diensten tot meer omzet. Het co-selling-programma registreerde elfduizend co-sell deals en honderdduizend gezamenlijke deals in het hele fiscale jaar 2018. In het eerste halfjaar van boekjaar 2019 heeft het al negenduizend co-sell deals en 78.000 gezamenlijke deals gewonnen.

Er komen verder nieuwe functies in Azure Marketplace en AppSource waarmee developers meer saas-oplossingen op Azure kunnen bieden. Microsoft Cloud Solution Providers (CSP’s) kunnen hun eigen diensten ook eenvoudiger combineren met Microsoft en software van derden in aangepaste eindgebruikersoplossingen.

Terug naar de overige genomineerden
Dit artikel delen:


Partners 2019 

Exclusive

Gold

Silver

Recruitment

Social media

Tafel

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-06-14T11:59:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.