Ascom scoort met after-salesservice Treant Zorggroep

Computable Awards 2019

Dit artikel delen:
Juichen

Treant Zorggroep heeft het contract met Ascom met vijf jaar verlengd voor serviceondersteuning op veertien zorg- en drie ziekenhuislocaties. Het vernieuwde contract heeft een waarde van ruim een miljoen euro. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2019 reden om Ascom te nomineren in de categorie Serviceleverancier van het Jaar.

De afgelopen jaren heeft Ascom nauw samengewerkt met Treant om aan de specifieke behoeften van zorgverleners, bewoners, cliënten en patiënten te voldoen. Wat er nu is veranderd, is de contractvorm. Ascom introduceert namelijk het Solution Lifecycle Plan (SLP), een after-salesservice en ondersteuningspakket op maat. Het SLP bestaat uit de diensten van Ascom in combinatie met de contractvoorwaarden en een vastgelegde reactietijd.

De nieuwe contractvorm moet een helder overzicht en de klant meer inzicht bieden in waar hij aanspraak op mag maken. Hierdoor is het voor hem direct duidelijk welke oplossingen en diensten in het contract zitten. Ascom is een internationale aanbieder van ict-oplossingen en mobiele werkstroomsystemen voor zowel de gezondheidszorg als industriële sectoren, beveiliging en detailhandel. Het bedrijf, waarvan de hoofdlocatie in Baar (Zwitserland) is gevestigd, heeft kantoren in achttien landen en telt wereldwijd zo’n 1300 medewerkers.

Terug naar de overige genomineerden

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-06-21T11:59:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.