In het sales-traject voor de Cordaan-deal werd de persoonlijke aanpak erg op prijs gesteld. Ook de algemeen directeur was nauw betrokken bij het tot stand komen van de deal, maar ook bij de dienstverlening die momenteel geleverd wordt. In de dienstverlening denkt Pink Elephant echt vanuit de klant en haar primaire bedrijfsprocessen. In de relatie laat Pink Elephant zien de klant en het contact boven het contract te stellen.
Na iedere contact met de Servicedesk van Pink Elephant wordt de beller gevraagd hoe de dienstverlening is ervaren. Dit door middel van smileys. Een snel en eenvoudig proces. De beoordelingen en eventuele commentaren die hiermee worden achtergelaten worden vervolgens live en ongefilterd weergegeven in de ‘Pink Elephant Customer Thermometer’. Dit is een app op de smartphone van managers bij Cordaan die weergeeft welk percentage van de Cordaan-medewerkers een rode, oranje, groene of gouden smiley hebben gekozen. De managers van Cordaan hebben hiermee altijd een actueel en eerlijk beeld van hoe de dienstverlening wordt ervaren. En de eindgebruikers zijn tevreden, want ruim 97 procent van medewerkers kiest gouden en groene smileys.
Computable.nl over Pink Elephant
Broad Horizon slaat slag met overname Pink Elephant
Pink Elephant blijft it-werkplekbeheerder Wehkamp
Pink verzorgt werkplekken bij Twentse Zorgcentra
Pink Elephant rolt 365-omgeving uit bij Noorderboog
Pink Elephant hoofdpartner EMEA van FireScope IT-monitoring
Groeien door persoonlijk te blijven
Pink Elephant is ict-partner Zorggroep Sint Maarten
Pink Elephant scoort met contractverlenging EBN
Pink Elephant neemt Qlik-tak van Solipsis over