De ServiceNow Enterprise Cloud maakt gebruik van een multi-instance architectuur. Hoogstaande beveiligingsfeatures beschermen klantdata en voldoen aan de hoogste eisen op het gebied van compliance en regelgeving. De ServiceNow Enterprise Cloud kan opgeschaald worden naar de wensen en eisen van de grootste multinationals. Het cloudbased platform en de oplossingen van ServiceNow bieden digitale workflows die de ervaring en productiviteit van zowel werknemers als organisaties verbetert. Klanten van ServiceNow maken gebruik van het servicemodel om workflows te definiëren, te structureren en te automatiseren. Zo worden ze minder afhankelijk van e-mail en spreadsheets en wordt de interne dienstverlening gemoderniseerd en inzichtelijk gemaakt.
ServiceNow Service Management is anders dan andere it-servicemanagement-aanbieders omdat het servicemanagement uitbreidt naar iedere afdeling binnen een organisatie. Hiermee structureert en automatiseert het de complete manier van werken voor zowel de it als de business en verandert het de manier waarop bedrijven ondernemen meetbaar positief.
Computable.nl over Computable
Zo ga je van datagedreven inzichten naar actie
Privacy waarborgen met maskeren data
2021 wordt het jaar van Net Dollar Retention
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen