Bij veel bedrijven is de klantbeleving momenteel een uitdaging, omdat klanten van veel verschillende devices en platformen gebruikmaken. Het FirstSpirit hybride cms biedt hiervoor uitkomst. De technologie helpt zakelijke gebruikers grootschalig, eenvoudig en flexibel hypergepersonaliseerde content aan te bieden aan hun klanten. FirstSpirit combineert de kracht en het gemak van enterprise-class content management oplossingen met de voordelen van een moderne headless architectuur: hoge flexibiteit, snelle time-to-market en de mogelijkheid om eenvoudig nieuwe contactmomenten te creëren. Andere aanbieders werken aan óf headless cms-mogelijkheden óf ouderwetse content management-oplossingen. e-Spirit maakt de gehele gefragmenteerde klantreis beheersbaar voor marketeers en it-professionals.
e-Spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere Basf, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal, Urban Decay, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.
Computable.nl over Computable
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen
Computable-onderzoek: Thuiswerken is blijvertje
Afas voelt hete adem in nek van nieuwkomers
Deellijstjes financieel onderzoek onder ict-bedrijven