Een aanbieder als VodafoneZiggo, klant van Vertiv, beschikt over ruim zeshonderd lokale datacenters. Je wilt voorkomen dat je deze allemaal fysiek moet onderhouden met monteurs ter plekke; zeker nu we in een tijd leven waarin medewerkers veelal vanuit huis werken. Idealiter heb je vanuit één oplossing toegang tot alle apparaten in het netwerk. Dat kan met out-of-band-management van Vertiv
VodafoneZiggo werkte samen met Vertiv en Improved IT om iedere locatie te voorzien van een losse console server die centraal te benaderen, te beheren en te upgraden is. Met een softwaretool wordt dit beheer enorm vereenvoudigd. Daar komt bij dat de telco met out-of-band management van Vertiv in staat is om contact te maken met de edge nodes ook wanneer het primaire netwerk is uitgevallen. Je hebt als beheerder dus altijd de beschikking over een interface die fysiek gescheiden is van de primaire netwerkverbinding. Hierdoor behouden beheerders de controle en regie over de edge, zelfs als er problemen zijn met de primaire infrastructuur.
Computable.nl over Computable
Sanderink opent groot juridisch tegenoffensief
Lees nu het 'gewelddadige' Computable-magazine!
Amsterdam bekijkt ban op Chinese camera’s
The High Performers: Van Bommel en Mulder
Zweden-IJsland slagvaardigst bij Navo-cyberoefening
Jaarbeurs Utrecht verwelkomt Cybersec Netherlands
Doe mee! HvA zoekt beste ai-innovaties van 2023
Cybersec Europe wordt steeds internationaler
Branche en politie strijden samen voor schone hosting
Microsoft-reseller klem tussen leverancier en klant