Ook tijdens een lockdown gaan de kosten voor de verzorging van de dieren en planten gewoon door. Om Diergaarde Blijdorp te steunen bedacht Accenture Interactive dit idee en kreeg buitenreclame-exploitant JCDecaux meteen enthousiast om mee te doen. Onder het mom ‘als Rotterdam niet naar Blijdorp kan, dan brengen we Blijdorp naar Rotterdam’ konden bezoekers op deze manier toch live de dieren van Diergaarde Blijdorp volgen, al was de dierentuin fysiek gesloten.
En dus waren er leeuwen te zien die lagen te luieren op de Coolsingel, waren de gelada’s (grasetende apen) aan het smullen bij de Koopgoot, waren de gieren aan het broeden bij het Schouwburgplein, waren de olifanten aan het banjeren bij het Eendrachtsplein en zwommen de haaien en zeeschildpadden bij de Markthal. Dit maakte een stadswandeling wel heel avontuurlijk.
Computable.nl over Accenture
Unilever na snelle migratie nu 'cloud only'
Zo helpt duurzame ai bij bouw van betere wereld
Moderne cloud vraagt om een combinatie van stabiliteit en wendbaarheid
Accenture: interoperabiliteit sleutel voor succes in onzekere tijden
Technologie domineert lijst van sterkste merken
Disruptieve tijden vragen om digitale investeringen
VodafoneZiggo stapt over op Oracle-cloudapplicaties
Europa krijgt eigen Linux Foundation
Edtech-bedrijf Lepaya neemt VCoach over
Accenture: 'vliegende start' door overname Sentia