De aanpak van OGD begint bij een solide basis. Het focuspunt hiervoor is de perfecte werkplek; vanuit hier kan een organisatie excelleren. Op basis van de gestelde bedrijfsdoelen van organisaties bouwt OGD vervolgens verder aan innovatie en transformatie. In dit hele proces stelt het de eindgebruiker centraal en richt het zich op goede ondersteuning. Zo realiseert het een combinatie van een stabiel fundament en een optimale klantervaring. Met deze aanpak ontstaan vaak langdurige samenwerkingen met klanten.
OGD staat daarbij dicht bij de klant. Hierdoor is het nauw verbonden met de klant om mee te schalen, af te schalen of extra te ondersteunen bij digitale transformatie. Die flexibiliteit bleek van grote waarde tijdens de covid-19-pandemie. Er was al een grote vraag naar digitalisering, maar door covid-19 nam deze een vlucht en werd de opschaling versneld ingevoerd. Hier kwam de cultuur van OGD, die zich kenmerkt door een servicegerichte instelling en behulpzaamheid, goed tot zijn recht.
Computable.nl over OGD ict-diensten
De datareis van gemeente Huizen
Opnieuw kiest GVB werkplekbeheer door OGD
Dé ict-trend voor 2021: overal beschikbaar zijn
Outsourcing met betrokkenheid
Nominatie OGD voor beheer Heemstede en Bloemendaal
OGD zet werkplek Havenbedrijf Rotterdam in Azure
Havenbedrijf Rotterdam Kiest Werkplek OGD
Noord-Brabant besteedt ict-beheer uit aan OGD
Heemstede en Bloemendaal stallen ict bij OGD