90 procent van de telefonische aanvragen gaat over het aanvragen van extra geld. Dergelijke aanvragen kunnen cliënten nu zelf in Flow eenvoudig en snel afhandelen. Zo kunnen cliënten via een overzichtelijk portaal hun dossier bekijken, zien ze in welke fase hun dossier zich bevindt en extra geld – tot een vooraf ingestelde max – aanvragen. Door het platform werken casemanagers efficiënter, hoeven ze minder administratieve werkzaamheden uit te voeren en hebben ze meer tijd om zich te richten op cliënten die meer coaching nodig hebben. Dit zorgt er onder andere voor dat PLANgroep mensen die het echt nodig hebben beter kan helpen. Niet alleen de medewerkers en klanten ervaren de voordelen van het platform, maar ook de opdrachtgevers en verwijzers zoals rechtbanken, grote schuldeisers, schuldenknooppunt en gemeenten. PLANgroep kan deze groep met Flow beter van informatie voorzien, activiteiten inzichtelijk maken en een overzicht van de geboekte resultaten tonen.
In Flow zijn repeterende taken als handmatig de juiste informatie bij elkaar zoeken (e-mail, brieven en telefoon), handmatige betalingen en saldoherkenning geautomatiseerd. De gebruikersomgeving van het platform zorgt ervoor dat casemanagers snel en nauwkeurig te werk kunnen gaan en meer tijd hebben om mensen met problematische schulden te helpen. Ook is het platform gekoppeld aan systemen van gerelateerde instellingen (rechtbanken, grote schuldeisers, schuldenknooppunt, gemeenten, et cetera), wat zorgt voor meer transparantie, realtime inzicht en een efficiëntere werkstroom. Flow geeft cliënten inzicht in de status van hun financiën, dossiers en de mogelijkheid om extra geld aan te vragen.
Computable.nl over OutSystems
Quatronic bekroond met OutSystems EMEA Partner of the Year Award
Gartner® Magic Quadrant™ 2023: OutSystems leider 'Ability to Execute'
OutSystems breidt low-codeplatform uit
OutSystems introduceert AI Mentor Systeem
Xebia slaat handen ineen met Netlink Digital
OutSystems neemt Ionic over
OutSystems staat aan de basis van digitale bankoplossing van Western Union
UiPath en OutSystems bundelen krachten
Linkit lijft Zuid-Afrikaanse OutSystems-partner in
Wat wordt de digitale innovatie van 2022?