De nieuwe applicatie vereenvoudigt de vaak logge, administratieve processen van zorgorganisaties en vergemakkelijkt daardoor de communicatie tussen medewerkers, gemeentes en klanten en de zorgaanbieder. Deze oplossing zorgt ervoor dat er een grote stap is gemaakt in het automatiseren van het berichtverkeer met de gemeenten. Ook de hele communicatie met de medewerkers over beschikbaarheid, planning en verstoringen in de planning verloopt nu automatisch, waar dat voorheen nog per post, handmatig opgestelde e-mails of telefoon verliep. Hierdoor zijn er nu veel minder handelingen nodig in het hele proces en is de foutkans beduidend kleiner.
Het realiseren van deze communicatiestromen met alle stakeholders heeft centraal gestaan bij het bouwen. Zo is direct een strakke gegevensuitwisseling met systemen van gemeenten geïmplementeerd (via het Vecozo-netwerk), wat managers veel werk uit handen neemt. Voorheen was het zo dat zodra de gemeente een toewijzing verstuurde, de zorgaanbieder deze automatisch ontving. Vervolgens moest de manager zelf bij de gemeente aangeven wanneer de zorg was gestart, zodat de gemeente hiervan op de hoogte was en er daarna gefactureerd kon worden. Nu wordt er automatisch een elektronisch bericht naar de betrokken partijen gestuurd en verloopt de facturatie bijgevolg automatisch. Het nieuwe proces heeft gezorgd voor een grote tevredenheid bij alle stakeholders. Bovendien is het platform 24/7 bereikbaar voor alle stakeholders en voorziet het in overzichtelijke rapportages in Power BI.
Computable.nl over Microsoft
Nvdia passeert grens van biljoen dollar beurswaarde
'Ai net zo'n grote dreiging als kernoorlog'
Russische affaire nieuwe deuk in blazoen Bill Gates
Brengt AutoGPT ons stap dichter bij autonome ai?
De tweede adem van Red Hat Enterprise Linux
EU keurt Microsoft-overname van Activision wél goed
Deze bedrijven zetten een meitak op hun werk
IBM lanceert Watsonx voor grote ondernemingen
Ai-functies van IBM Watson in SAP Start
Zeeman start traineeship digitale transformatie