Bij de verkoop en levering van keukens stond de marktleider voor een uitdaging. Het inmeetproces bij klanten thuis voordat een keuken besteld wordt, was tot voor kort behoorlijk intensief. Zo’n 25 inmeters bezoeken hiervoor ieder dagelijks gemiddeld acht tot negen klanten. Voorheen maakten ze de avond ervoor een afdruk van de tekeningen en klantgegevens. Voor de definitieve bestelling werd bij het inmeten op locatie tekeningen gemaakt en vragenlijsten ingevuld. Deze documenten werden thuis gescand en gemaild naar de backoffice in Waalwijk voor de verdere verwerking.
Er was een enorme behoefte om dit proces efficiënter te maken en daarbij ook minder foutgevoeligheid te creëren door eenmalige invoer. Hiervoor is de hulp ingeroepen van applicatieontwikkelaar Synobsys. De Mandemakers Groep werkt veel met eigen maatwerksoftware, afgestemd op de eigen werkprocessen. Synobsys is sinds de implementatie daarvan al betrokken geweest bij De Mandemakers Groep. Met de nieuwe applicatie is de meetafdeling nu efficiënter dan ooit, wat zorgt voor gelukkigere klanten en productievere medewerkers. Installateurs hoeven niet meer naar huis om documenten te scannen, foto’s te uploaden en alles naar het hoofdkantoor te e-mailen. Dit gebeurt nu allemaal in-app, wat zich vertaalt in aanzienlijke besparingen op het gebied van inspanning en overuren.
Computable.nl over OutSystems
It-fundament maakt Boerschappen efficiënter
Quatronic bekroond met OutSystems EMEA Partner of the Year Award
Gartner® Magic Quadrant™ 2023: OutSystems leider 'Ability to Execute'
OutSystems breidt low-codeplatform uit
OutSystems introduceert AI Mentor Systeem
Xebia slaat handen ineen met Netlink Digital
OutSystems neemt Ionic over
OutSystems staat aan de basis van digitale bankoplossing van Western Union
UiPath en OutSystems bundelen krachten
Linkit lijft Zuid-Afrikaanse OutSystems-partner in