Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Computerhulp KPN dekt ook server

17 juni 2011 - 09:37ActueelCloud & InfrastructuurKPN
Jolein de Rooij
Jolein de Rooij

KPN breidt zijn Computerhulp-dienst uit met server-ondersteuning. De nieuwe dienst, die ICT Service is gedoopt, biedt ondernemers voor vijftien euro per maand ondersteuning voor maximaal vijf computers en bijbehorende randapparatuur. Abonnementhouders kunnen zeven dagen per week een gratis helpdesk bellen, of betaalde hulp over de kantoorvloer krijgen.

'Voor de introductie hadden we ook een vergelijkbare service, Computerhulp. Deze dienst bood echter geen ondersteuning van de server, terwijl ondernemers daar wel behoefte aan blijken te hebben', vertelt een woordvoerder van KPN.

ICT Service is gratis inbegrepen bij tweejarige Zakelijke Bellen & Internet abonnementen die voor september 2011 worden afgesloten. Bestaande abonnee's betalen vijftien euro per maand voor de dienst.

Ondernemers die de ICT Service van KPN afnemen, krijgen telefonisch hulp bij zaken als het herstellen van internet- en netwerkverbindingen, de installatie van een netwerk of printer, het openen van een bestand met de juiste software en het verhelpen van e-mailproblemen. De helpdesk is ook's avonds en in het weekend geopend.

Als het probleem niet telefonisch op te lossen is, wordt één van de honderd beschikbare monteurs ingeschakeld. KPN belooft dat de monteur uiterlijk de volgende werkdag ter plekke is. Daarbij geldt no cure, no pay en er zijn geen voorrijkosten. Wanneer het probleem wel wordt opgelost, zijn de kosten 20 euro per kwartier.

Ondersteuning KPN-diensten blijft gratis

Volgens de woordvoerder blijft de gratis helpdesk gewoon bestaan: 'Er hoeft niet betaald te worden voor service op de KPN telecomdiensten. Daarvoor hebben we een gratis helpdesk en een zakelijke storingsdienst. Alleen in het geval dat iemand moet langskomen voor ICT-problemen met hardware of software, zoals bijvoorbeeld het opschonen van een computer, wordt een bedrag van 20 euro per kwartier berekend. En dan ook nog alleen wanneer het probleem wordt opgelost.'

Meer over

HelpdeskNetwerken

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    4 reacties op “Computerhulp KPN dekt ook server”

    1. Ivo schreef:
      18 juni 2011 om 16:23

      “Voorrijkosten worden niet in rekening gebracht. Daarbij geldt no cure, no pay en er zijn geen voorrijkosten”

      Dus er zijn geen voorrijkosten, welke vervolgens niet in rekening worden gebracht?

      Login om te reageren
    2. janjh schreef:
      19 juni 2011 om 19:54

      Voor 80 euro per uur kun je beter een echte systeembeheerder inhuren.

      Login om te reageren
    3. B.Ict schreef:
      20 juni 2011 om 09:31

      no cure no pay, haha dan verdienen ze ja nooit iets.
      (get it?)

      Login om te reageren
    4. Robert Luitjes schreef:
      21 juni 2011 om 11:46

      mooie reclame kost mij wel eens meer

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    SureSync en Logius genomineerd voor Co...

    SureSync is dit jaar trots op drie nominaties bij de Computable Awards 2025. Eén van de meest opvallende nominaties is...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    KPN verlaagt tarief mobiel internet buitenland

    Computable.nl
    Cloud & Infrastructuur

    KPN ontkent afluisteren klant

    Computable.nl
    Cloud & Infrastructuur

    KPN-klant gaat betalen voor bellen via internet

    Computable.nl
    Cloud & Infrastructuur

    ‘Overheid moet KPN splitsen in dienst en infra’

    Computable.nl
    Cloud & Infrastructuur

    Computerstoring KPN legt metro Rotterdam plat

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs