Managed hosting door True

Britse ServiceNow-specialist TESM naar NL

Rotterdam

Rotterdam huisvest de Nederlandse tak van het Britse TESM

Het Britse TESM, dienstverlener voor oplossingen, processen en technologieën op basis van het ServiceNow-platform, opende gisteren een kantoor in Rotterdam. De Nederlandse vestiging staat onder leiding van Maarten le Noble, afkomstig van KPN.

Twee proposities staan volgens Le Noble bij de Nederlandse tak van TESM de komende tijd centraal. In de eerste plaats grc (wat staat voor governance, risk and compliance), een oplossing op basis van ServiceNow. ‘Deze oplossing helpt bedrijven om met automatisering eenvoudig, snel en overzichtelijk te kunnen voldoen aan de meest uiteenlopende wet- en regelgeving, zoals het actuele GDPR’, aldus de kersverse directeur.

De tweede oplossing is een servicecatalogus voor ServiceNow. TESM claimt dit in twaalf weken te kunnen realiseren. ‘Geautoriseerde medewerkers kunnen zelf snel nieuwe diensten aan de catalogus van ServiceNow toevoegen, zonder daarvoor bij de eigen it-afdeling te hoeven aankloppen en daarna vaak lang te moeten wachten. De nieuwe servicecatalogus maakt het een producteigenaar mogelijk binnen 48 uur een nieuwe dienst voor werknemers beschikbaar te stellen. Zo kan een facility manager snel een autowasservice ontwikkelen of een telecommanager een nieuwe telefoon distribueren’, zo stelt het bedrijf.

Le Noble en TESM

Recente artikelen over :

Managing director Maarten le Noble van TESM NL over de komst naar Nederland: ‘Wij helpen bedrijven om meer waarde uit investeringen in ServiceNow te halen. Ik ben jarenlang voorzitter geweest van de gebruikersgroep ServiceNow Benelux en weet dat daaraan ook hier behoefte is.’

Voor zijn komst naar TESM was Le Noble business application manager bij KPN en verantwoordelijk voor alle enterprise business-to-business applicaties. Daarvoor was hij consultant en delivery manager voor het grootzakelijke segment bij KPN Consulting en zijn rechtsvoorgangers Getronics en PinkRoccade.

TESM werd in juli 2013 opgericht en heeft zijn hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk. Het is een gespecialiseerde dienstverlener voor het bekende ServiceNow-platform. De onderneming heeft momenteel kantoren in Australië, Duitsland, India, Nederland en de Verenigde Staten.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Jouw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met je persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-04-05T11:58:00.000Z Christel Tuin
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.