Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Vanad vernieuwt contactcenter Amsterdam

21 juli 2014 - 09:25ActueelInnovatie & Transformatie
Henk Boot
Henk Boot

Vanad Group heeft de Europese aanbesteding voor het realiseren van de nieuwe technische voorzieningen voor het contactcenter van de gemeente Amsterdam in de wacht gesleept. Dit betekent dat voor een periode van vijf tot acht jaar Vanad de technische dienstverlening verzorgt met behulp van het Cimplicity- platform. ‘We zijn erg trots dat, naast de gemeente Rotterdam, nu ook de gemeente Amsterdam gekozen heeft voor ons platform’, vertelt Richard Odekerken, cto van Vanad Laboratories.

‘We hebben weer kunnen aantonen dat wij met Cimplicity de volledige technische dienstverlening voor een grote gemeente op het gebied van contactcenters kunnen vervullen. We weten precies wat er speelt in en rondom callcenters en juist deze kennis helpt ons continu verbeteringen aan te brengen aan ons product’, aldus Odekerken.

Na de eerste fase van de aanbesteding kwam Vanad Group, van alle zes ingeschreven partijen, als beste uit de bus en werd de pre-award fase ingegaan. ‘In deze periode werd ons verzocht niet alleen te laten zien wat er mogelijk uitgevoerd zou worden, maar juist de wijze waarop. Hiervoor hebben we technische en functionele ontwerpen voor de uitvoering en implementatie van het traject overlegd. Ook konden we door onze jarenlange ervaring binnen call centers helpen deze fase zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met een meer dan positief resultaat.’

Rotterdam als voorbeeld

In dezelfde periode werd door de beoordelingscommissie een bezoek gebracht aan het contact center van de gemeente Rotterdam om te zien hoe Vanad daar te werk is gegaan bij de inrichting van het klantcontactcenter. De keuze voor was daarna volgens Luuk Hadderingh, contactcenter manager van de Gemeente Amsterdam, snel gemaakt. ‘Vanad Group is volgens ons het beste in staat om de ontwikkelingen in de markt de komende jaren door te voeren in hun dienstverlening richting ons.’

De voorbereidingen voor de inrichting van het Contact Center zijn inmiddels in volle gang. Begin oktober 2014 staat de livegang van de vernieuwde contact center-voorziening gepland. Het bedrag dat met deze aanbesteding gemoeid is, is niet bekend gemaakt.

Meer over

Aanbesteding

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondSoftware & Development

    50 jaar ict, 50 jaar ‘Van Ad’ (2)

    Duitsland
    ActueelSoftware & Development

    Vanad Group betreedt Duitse markt

    Eén reactie op “Vanad vernieuwt contactcenter Amsterdam”

    1. wim.bleeker schreef:
      21 juli 2014 om 12:24

      Ad, van harte gefeliciteerd met deze fantastische opdracht.Dit zijn de events die ons vak zo “mooi” maken.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs