Managed hosting door True

Vanad vernieuwt contactcenter Amsterdam

 

Vanad Group heeft de Europese aanbesteding voor het realiseren van de nieuwe technische voorzieningen voor het contactcenter van de gemeente Amsterdam in de wacht gesleept. Dit betekent dat voor een periode van vijf tot acht jaar Vanad de technische dienstverlening verzorgt met behulp van het Cimplicity- platform. ‘We zijn erg trots dat, naast de gemeente Rotterdam, nu ook de gemeente Amsterdam gekozen heeft voor ons platform’, vertelt Richard Odekerken, cto van Vanad Laboratories.

‘We hebben weer kunnen aantonen dat wij met Cimplicity de volledige technische dienstverlening voor een grote gemeente op het gebied van contactcenters kunnen vervullen. We weten precies wat er speelt in en rondom callcenters en juist deze kennis helpt ons continu verbeteringen aan te brengen aan ons product’, aldus Odekerken.

Na de eerste fase van de aanbesteding kwam Vanad Group, van alle zes ingeschreven partijen, als beste uit de bus en werd de pre-award fase ingegaan. ‘In deze periode werd ons verzocht niet alleen te laten zien wat er mogelijk uitgevoerd zou worden, maar juist de wijze waarop. Hiervoor hebben we technische en functionele ontwerpen voor de uitvoering en implementatie van het traject overlegd. Ook konden we door onze jarenlange ervaring binnen call centers helpen deze fase zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met een meer dan positief resultaat.'

Rotterdam als voorbeeld

In dezelfde periode werd door de beoordelingscommissie een bezoek gebracht aan het contact center van de gemeente Rotterdam om te zien hoe Vanad daar te werk is gegaan bij de inrichting van het klantcontactcenter. De keuze voor was daarna volgens Luuk Hadderingh, contactcenter manager van de Gemeente Amsterdam, snel gemaakt. ‘Vanad Group is volgens ons het beste in staat om de ontwikkelingen in de markt de komende jaren door te voeren in hun dienstverlening richting ons.’

De voorbereidingen voor de inrichting van het Contact Center zijn inmiddels in volle gang. Begin oktober 2014 staat de livegang van de vernieuwde contact center-voorziening gepland. Het bedrag dat met deze aanbesteding gemoeid is, is niet bekend gemaakt.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5141073). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 

Reacties

Ad, van harte gefeliciteerd met deze fantastische opdracht.Dit zijn de events die ons vak zo "mooi" maken.

Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×