De bi-oplossing van Thunderhead houdt real-time informatie bij over klanten via verschillende kanalen, zoals mobile, web, fysiek, social en het contactcentrum. CRM Partners levert Microsoft Dynamics crm-systemen. De oplossing van Thunderhead wordt nu geïntegreerd in het crm-systeem dat CRM Partners aanbiedt. Hierdoor worden verschillende gegevensstromen bij elkaar gevoegd en kan er een uitgebreider beeld van de klant worden gevormd.
Zo wordt toegelicht dat klanten via verschillende kanalen contact hebben met een bedrijf, zoals via een e-mail-nieuwsbrief, vervolgens de website bezoeken, een tweet uitsturen en daarna contact opnemen met een contactcenter. Deze klanten kunnen direct worden herkend. Volgens Pipa Unsworth, vice president alliances bij Thunderhead stelt dit inzicht organisaties in staat om slimme vervolgacties te bepalen. ‘Tevens krijgen zij op basis van historische gegevens informatie aangereikt over de meest logische volgende interactie. Dit stelt organisaties in staat om hun interacties met de klant nog relevanter en persoonlijker te maken.’
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: