Bluefield doet via Pride vier overnames

Buy-and-build-strategie resulteert in overname van Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab

Match

Dienstverlener Blue Field Agency neemt vier Amsterdamse bedrijven over. Het gaat om Immense, Link Design, Totta Research en Totta Data Lab. De gecombineerde organisatie gaat onder de vlag van Bluefield opereren vanuit een gezamenlijk pand in Amsterdam. De overnames zijn de eerste invulling van de via buy-and-build-strategie van Bluefield, waarvoor het onlangs een Mezzaninelening bij Pride Capital Partners afsloot.

Bluefield zegt end-to-end-oplossingen te leveren aan bedrijven in de sectoren zorg, retail, fast moving consumer goods (fmcg), e-commerce en de overheid. Dat doet de gecombineerde organisatie op vijf gebieden: (marketing)strategie, technologie, ontwerp, onderzoek en data science. Dit wordt ondergebracht in drie pijlers: business insights & analytics, data science, machine learning & technologie, en als derde strategie, design & consultancy (3).

Bluefield telt 110 medewerkers, verspreid over Amsterdam en München. Het hanteert een buy-and-build-strategie, die (mede)gefinancierd wordt door Pride Capital Partners. De organisatie laat weten dat dit de eerste overnames binnen die strategie zijn en dat er in de toekomst meer overnames op de planning staan.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-09-19T11:44:00.000Z Suzanne Martens
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.