Écart investeert in marketingautomatiseerder Sabern

Euro

Écart Invest investeert twee miljoen euro in Brandifyer, het online marketing platform van Sabern. Dit bedrijf biedt in deze software-as-a-service (SaaS)-omgeving online diensten voor product- en contentmarketing. Met het extra kapitaal van Écart wil Sabern Brandifyer versneld ontwikkelen en internationaal uitbouwen. Beide bedrijven zijn in Den Haag gehuisvest.

Sabern richt zich met Brandifyer op marketeers en marketingbureaus. Het bedrijf uit Den Haag startte dit online marketing platform in 2015.

Volgens directeur Niels Bouwman viel de keuze op Écart als investeerder 'omdat dit een solide partij is met een sterk netwerk en een focus op it en SaaS-bedrijven.' Hij verwacht met het extra geld van de investeerder, die in ruil daarvoor een 'substantieel belang' krijgt, onder meer toepassingen te verrijken met kunstmatige intelligentie.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-09-05T10:40:00.000Z Rik Sanders
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.