Managed hosting door True

Capgemini gaat naar de Mac

Capgemini gaat samen met Publicis.Sapient de globale it-strategie van McDonalds helpen vormgeven. Zaken als digitale bestelschermen, mobiele bestellingen, betalingen en web apps zullen daarvan het hart vormen.

Nog meer snelheid, schaalbaarheid en disruptieve innovatie, dat zijn de zaken die McDonalds verwacht van de samenwerking met Capgemini en Publicis.Sapient. Die aanpak moet de klantenervaring nog gemakkelijker en persoonlijker maken. Ook de werknemers en de manier waarop restaurants geleid worden, zullen een digitale transformatie ondergaan.

De nieuwe overeenkomst tussen het trio geldt voor verschillende jaren, maar de waarde van het contract werd niet bekendgemaakt. Volgens de overeenkomst zullen een honderdtal McDonalds-medewerkers op de loonlijst van Capgemini terechtkomen. Capgemini zal in Chicago een nieuw Global Digital Retail Center openen om de relatie met McDonalds te ondersteunen en nieuwe innovaties te ontwikkelen. Het center moet ook nieuw personeel aantrekken. Capgemini heeft in de regio rond Chicago al zo’n zestienhonderd werknemers, daar moeten er zowat vijfhonderd bij komen. 

Dit artikel delen:

Jouw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met je persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.