Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Sycron verplaatst helpdesk naar België

14 mei 2004 - 11:51ActueelInnovatie & Transformatie
Gijs Hillenius
Gijs Hillenius

Winkelsoftwarebedrijf Sycron in Amersfoort verplaatst per augustus de helpdesk naar België. Een tiental medewerkers is gevraagd mee te verhuizen.

Het besluit de helpdesk te verplaatsen naar het Belgische hoofdkantoor in Oostkamp, België is gistermiddag aan het personeel bekend gemaakt. De tien medewerkers van de afdeling mogen meeverhuizen. Willen ze dat niet, dan wordt een vertrekregeling getroffen. De onderhoudsactiviteiten van Sycron blijven in Amersfoort. Die diensten leveren werk aan nog eens tien medewerkers.


Sycron levert kassa- en backofficesystemen en onderhoudsdiensten aan winkelketens, waaronder Gamma en Blokker. Het moederbedrijf Realsoftware verkeerde begin dit jaar in financiële nood. In april nam een Amerikaanse financier, Gores, het bedrijf over. De centralisatie van de helpdeskactiviteiten is één van de maatregelen waarmee de investeerder het bedrijf er weer bovenop denkt te helpen.

Meer over

Helpdesk

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Eén reactie op “Sycron verplaatst helpdesk naar België”

    1. Wouter schreef:
      14 september 2004 om 14:58

      Sycron Nederland, heeft zijn helpdesk behouden, alleen worden klanten die daar beroep op doen eerst doorgeschakeld naar Belgie waar de calls worden uitgesplitst en weer retour worden gedaan. Daarna worden ze weer naar Amersfoort verstuurd om zo sneller en beter te kunnen werken.

      De mensen waren inderdaad gevraagd om mee te verhuizen naar Belgie. Maar de directie heeft besloten om dat in te trekken. De reden daarvoor is nog niet duidelijk. Wel wordt er gesneden in het personeel. Maar dat zal via een natuurlijk verloop gaan.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Computable Awards: de hoogmis van de ict-sector

    Innovatie & Transformatie

    Hulde aan de winnaars van de Computable Awards 2025

    Overheid

    ‘Nederlandse Digitaliseringsstrategie gaat zeker één miljard per jaar kosten’

    Innovatie & Transformatie

    Europa, laat je niet opnieuw gijzelen door technologie

    Overname
    Innovatie & Transformatie

    Kort: ChatGPT maakt zich er te gemakkelijk vanaf, grote overname Vertiv (en meer)

    Data & AI

    Banken zetten in op ai-agenten, maar echte doorbraak blijft uit

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs