Redding SAP-dienstverlener Superp lijkt nabij

Dit artikel delen:

Nadat SAP-dienstverlener Superp in zwaar weer belandde, lijkt een redding voor het noodlijdende bedrijf nabij. Grootaandeelhouder Charles Wolters laat weten dat een strategische samenwerking op handen is en dat de salarissen van juni en juli op tijd betaald zijn en worden.

Wat de strategische samenwerking precies inhoudt, kan Wolters nog niet zeggen. 'We hebben de afgelopen tijd naar investeerders gezocht om een half tot één miljoen euro in Superp in te brengen. Gaandeweg dat traject meldden zich ook verschillende bedrijven die interesse in ons hadden. Kleine buitenlandse bedrijven heb ik afgewezen, maar een samenwerking met bijvoorbeeld een bedrijf van een groter geheel behoort zeker tot de mogelijkheden.'

Wolters wil niet praten over overnames, fusies of samenwerkingen zolang er geen contracten getekend zijn. Volgende week hoopt hij daar meer duidelijk over te kunnen geven. Wel laat hij weten dat Superp het financieel redt momenteel, mede door de aanleg van wat financiële buffers. Ook paste de bank de kredieten niet verder aan, waardoor de aflossing niet stijgt.

Vruchten afwerpen

Superp belandde eerder dit jaar in zwaar weer na het ontslag van John Hoogendoorn. Directeur Alex Kuin weet de problemen aan investeringen in het mkb-product SAP Business One. Grootaandeelhouder Charles Wolters liet eerder al aan Computable weten dat Superp onvoldoende op de recente ontwikkelingen heeft geanticipeerd en hij liet ook weten zich zelf met de SAP-dienstverlener te gaan bemoeien. Hij kondigde een intensief herstelplan aan, dat nu vruchten begint af te werpen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Reacties

Ja hoor, daar is hij weer: Charles Wolters. Faillissement nummer 8 dreigt in slechts 5 jaar tijd. Wie beschermt ons tegen deze man? Nu is hij Intertalk gestart. Let op, einde van het jaar betalen zijn crediteuren wederom de rekening.

Tom, inderdaad en uiteraard zijn medewerkers. Charles Wolters staat er bekend om dat hij zijn medewerkers uiteindelijk ook niet meer betaalt en intimideert. Ik heb dit helaas zelf meegemaakt.

Waardeloos bedrijf. hebben ook een implemntatie gedaan via Orbrix en vervolgens Superp. Liep al jaren, vervolgens overgenomen door Asecom. Allemaal een zooitje. Wij gaan over tot juridische stappen.

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2010-06-23T11:05:00.000Z Sander Hulsman
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.