SAP biedt nieuwe crm-functies voor de telecomsector

Dit artikel delen:

SAP, de Duitse leverancier van bedrijfssoftware, introduceert vandaag nieuwe uitbreidingen van Mysap Customer Relationship Management (crm) die specifiek werden ontwikkeld voor de telecommunicatiesector.

Met de nieuwe uitbreidingen moeten telecombedrijven de volledige financiële cyclus van klanten kunnen analyseren, controleren en beheren, zegt SAP. De nieuwigheden omvatten functionaliteiten op het gebied van financiële klantenzorg en interactief kredietbeheer en geschillenbeheer.
 
De bedoeling is dat de telecombedrijven een volledig beeld krijgen van de klant door een nauwe integratie van het klanteninteractiecentrum met de financiële processen van de back-end. Dat zal volgens SAP de telecombedrijven helpen bij het terugwinnen van verloren omzet, het beperken van risico's en het vergroten van de klantbinding .
 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2004-12-07T14:47:00.000Z Redactie Computable/Data News
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.