Micro Strategy wil groeien in de Benelux

Dit artikel delen:

Micro Strategy, Amerikaanse leverancier van Business Intelligence software, wil de marktleider worden in de Benelux.

De Amerikaanse leverancier van business intelligence-producten (bi) verwacht met Michel Haagmans als country manager Benelux, Carlos Verheije en Remco van Malten als account executives Nederland en Eddy Conjaerts voor België en Luxemburg haar positie in de snelgroeiende Beneluxmarkt te versterken.

"De Benelux-markt heeft een bijzonder groot bi-potentieel. Maar in vergelijking met de ons omringende landen hebben we deze markt niet voldoende ontsloten. Het was nodig om onze focus op de markt te herdefiniëren. Customer service en partnerships zijn daarin sleutelbegrippen. Met dit nieuwe team, een hernieuwde focus op de markt en een sterk productaanbod zijn we ervan overtuigd dat we snel tot de belangrijkste bi-spelers op deze markt gaan behoren", zegt country manager Michel Haagmans.

MicroStrategy levert zijn technologie aan verschillende marktsegmenten zoals detailhandel, telecom, financiële dienstenverlenende ondernemingen, bedrijven uit de gezondheidszorg, de farmaceutische industrie, productie en de overheid.


x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2004-12-13T09:52:00.000Z Redactie Computable/Data News
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.