Berry Clemens, directeur Marketing bij Profource, legt uit dat de markt behoefte had aan meer duidelijkheid. Er bestond onder klanten af en toe verwarring over de precieze rol van de zusterbedrijven. 'Daarom hebben we nu gekozen om met één naam op de markt te opereren. ‘Profource’ verwijst naar de professionele kracht voor de ondersteuning van Oracle-software en -systemen met een knipoog naar de ‘Four’ uit Fit 4 Finance.' Tegelijkertijd met de fusie en de nieuwe naam past Profource ook de bedrijfsstrategie enigszins aan en mikt het nu meer op het hogere segment van de markt, aldus Clemens.
Profource ondersteunt organisaties bij het inrichten, beheren en gebruiken van Oracle-software en -systemen. Klanten zijn onder andere zorginstellingen, gemeentelijke en provinciale overheden, telecomoperators, uitgevers, handelsondernemingen en service- en onderhoudsbedrijven. Profource draait goed met een gemiddelde groei van ruim 20 procent per jaar. Het personeelsbestand is meegegroeid en de afgelopen jaren met zo'n honderd man uitgebreid tot ruim 250 medewerkers.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: