E.Novation neemt Extraprise Nederland over

Dit artikel delen:

E.Novation heeft de overname van de Nederlandse divisie van Extraprise bekendgemaakt. De oplossingen en diensten van Extraprise sluiten goed aan op de managed services voor customer relationship management (crm) en call centers van E.Novation, aldus het bedrijf.

De overname verschaft E.Novation tevens de licentie van de Extraprise consultancy methodologie en het gebruiksrecht van het Extraprise-merk voor Nederland de komende twee jaar. Al het personeel gaat mee naar de nieuwe eigenaar.
De groeistrategie van E.Novation is gericht op het uitbreiden van de ontwikkeling van applicaties voor crm, call centers en combinaties daarvan. Het gaat om de levering van software, implementatie en integratie, hosting en outsourcing.
De expertise van Extraprise wordt onder meer ingezet bij de Europese uitrol van de Call Center applicatie EZactor van het Chinese eSOON dat onlangs partner werd van E.Novation. Met autonome groei en acquisities streeft E.Novation naar een tweejaarlijkse verdubbeling van de omzet.
De consultants en specifieke aanpak van Extraprise zijn nu ook voor klanten van E.Novation beschikbaar. Ad Nederlof, ceo van E.Novation: “Wij voorzien een toename van de vraag naar oplossingen voor crm en call centers. Met de methodologie van Extraprise kunnen we systemen nog beter afstemmen op de vraag en effectiever implementeren en integreren. Het maakt niet uit of de applicatie bij de klant draait of door ons als managed service wordt aangeboden.” De overname van de goed draaiende Nederlandse divisie werd mogelijk omdat Extraprise zich wil concentreren op haar activiteiten in de Verenigde Staten.
E.Novation is met ruim 180 medewerkers Europees actief in onder meer de volgende sectoren: gezondheidszorg, transport, logistiek, binnenvaart, hotellerie en sport. Het bedrijf werkt voor meer dan 50 topondernemingen zoals Achmea, Heineken, KNVB, RAET, SNS Fundcoach, ECT en ruim 100 grote (overheids) instellingen.
Extraprise is een systeemintegrator en outsourcer van bedrijfsprocessen gericht op klantenbeheer. Klanten gebruiken de diensten van Extraprise om hun zakelijke inzichten te verwerken in hun marketing-, verkoop- en servicekanalen. Tot de klantenkring van Extraprise Nederland behoren onder meer: Akzo Nobel, Robeco, Esomar en ABN-Amro.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2005-08-05T11:40:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.