IBM steekt miljard in 'information on demand'

IBM gaat de komende drie jaar één miljard dollar uitgeven aan het ontwikkelen van software en het aantrekken van bijna tienduizend nieuwe consultants. Het bedrijf wil met hiermee haar positie op de markt voor 'information on-demand' uitbreiden.

IBM hoopt zo betere software te ontwikkelen om bedrijven te helpen bij het verwerken, analyseren en weergeven van informatie met betrekking tot schaalvergroting en het voldoen aan overheidsvoorschriften. Ook Microsoft, Accenture en EDS richten zich steeds meer op de information on-demand markt.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2006-02-21T15:07:00.000Z Rian van Heur
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.