Andersen en Alcatel samen in CRM-oplossingen

Telefonieleverancier Alcatel en analistenbureau Andersen Consulting gaan de komende twee jaar samen aan de slag om oplossingen te maken voor customer relationship management.

De basis van de oplossingen vormt de bestaande Automatic Call Distributor van Alcatel. Dit gaat geïntegreerd worden met computer/telefonieversmelting, telefoongesprekbeheer van buiten een callcenter, opname van telefoongesprekken en software voor het beheren van de menskracht die op enig moment nodig is binnen een callcenter.
Andersen gaat voor Alcatel ook aan de slag om elektronische handel mogelijk te maken voor Alcatels verkoopkanalen. Het Internet wordt dan gebruikt voor directe toegang tot de productencatalogus, orderinvoer en andere handeling.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-02-18T00:00:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.