Sap en Siemens gaan samenwerken in crm

De Duitse technologie-ondernemingen Sap en Siemens gaan hun customer relationship management (crm) en routing-technologieën integreren.

De samenbundeling is bedoeld om het voor klanten gemakkelijker te maken hun consumentenonderzoeken via één interface af te handelen.
In essentie gaat het erom dat Sap zijn Business Routing Interface - dat een onderdeel is van de Mysap crm-software - combineert met Siemens Hipath contactcentrum-product.
Volgens een gezamenlijke verklaring verbindt de integratie de beide producten - Hipath Procenter en Mysap crm - op een niveau, waarmee het mogelijk wordt dat het Sap-systeem direct routing-regels en informatie kan downloaden in het contactcentrum-product van Siemens. Met de traditionele computer-telecommunicatie integratie-technologie (cti) is dat nog niet mogelijk. Het nieuwe systeem zorgt er bovendien voor dat alle veranderingen in de routing worden verzorgd binnen de Sap-omgeving en dat het Hipath Center daardoor 'de handen vrij houdt' voor het managen van de call routing-functies.
 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-11-09T00:00:00.000Z Marten Dijkstra
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.